Tequila, Vin, Champagne

Ja du vad vill du ha?
Drinkar tror jag nu att jag kan
göra de mesta rätt om du säger
vad du vill ha. Drink namn är
lite kuriosa nu känns de som.

Vill du ha tequila ja men du kan
ja berätta lite kuriosa om den kanske
och förhoppningsvis hur länge den är
lagrad om den ens är lagrad

Champagne, ja men du kan
ja tala om för dig vilka druvor som
huvudsakligen är i, hur den är lagrad
och självklart vilket land.

Ja du de är många bollar i luften nu
men de är väldigt kul att lära sig.
Förutom skolan så har vi nu hittat
en lägenhet för sista veckan i Götet.
Måste flytta ut från den vi har nu
om en vecka och då flyttar vi till bergsjön.

Inte nog med att man ska göra drinkar
och plugga lagring, här ska de flyttas
också. Men ja lever :)

Kommentarer
Postat av: sankah

love! fan vad surt med boendet men bra att det loser sig iaf! Nar jag kommer hem sa far du lara mig nagra roliga drinkar sa kan vi dricka dom, skratta och bara njuta av varandras salskap. Saknar dig massor och det borjar kannas som en oooaandlighet sen vi sisst saga! LOVE

2010-09-25 @ 15:07:14
Postat av: empo!

Bra att det löste sig med boendet :) vad kul att du fick bilen sålt också :) En sak ur världen iaf :D Ses snart, PUSS!!!

2010-09-28 @ 11:48:51
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0