Lägga ner de här eller?

Tjooo! Jag tror ärligt ja ska lägga ner
den här bloggen, så några besöker jag
har är de helt onödigt men när man är 
iväg så kanske de är bra att ha så ni
vet vad ja hålls med.

Och snart drar de iväg igen. Destenation
Lysekil nästa och de ska bli underbart:)
Som vanligt tråkigt att lämna alla här
men de är lite långtråkigt att bara gå
här också när alla andra jobbar och gör
sitt. Nu ska jag åka iväg och göra mitt,
de ja är bra på :)

Skönt att de blev en kanon helg som
avslut. Fredags var familj här och de
blev god mat med godisdricka :P
Sen lördag blev de en helkväll i Kumla
som slutade hos Obba med fiskpinnar
och mos, bättre fyllemat får man leta
efter om ja ska vara ärligt :P
Seee you!

Kommentarer
Postat av: Ems!

haha dom där fiskpinnarna, alltså.. nom nom nom ;) hoppas allt är bra i lysekil nu fia, ses väl snart igen hoppas jag :) hehe!

2010-05-20 @ 20:41:33
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0