Hej då Kumla, Hej sommar.

Dagen har tillbringats så som man skulle
tillbringa alla dagar, med vänner :)
Älskar att bara strosa runt och
egentligen inte göra nånting fast de
känns som man gör tusen saker
på en dag. Vad man än gör så är de
viktigt och skoj för man gör de med
vänner!

Sagt hej då till Sandra, få se när ja ser
henne nästa gång. Kan bli om nån månad
kan bli om nått år, likaså med Lollo.
Emelie blir de hej då till imorron efter en
lunch. Och er andra ja de får tiden visa när
vi ses.

Lysekil imorron som sagt. Och ja har nu också
kommit på att bloggen får bli kvar.
Jag måste helt enkelt bara köpa mig
en kamera och bli lite mer, aktiv skrivare.
Göra lite reklam och lite rolig läsning
så tror ja vi alla blir nöjda.
Hej då Kumla, Hej sommar!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har ritat en Converse sko på ca 30min och som jag skulle vara tacksam över om du tittade in och lämnade en kommentar om vad du tyckte om bilden :).



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/konst.html

2010-05-19 @ 00:04:42
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0