Den som lever får veta!

Tjohhho. Student även i Lysekil idag
som säkert på många andra ställen.
Det märks tydligt när det är fredag
och nått händer i den lilla staden
för då vaknar allt till liv.

Som sagt så öppnar även Pråmen idag
och om ca 2 tim är de dags att
jobba lite, ska bli riktigt najs hoppas de
blir lite drag :) Sen kanske kvällen
avslutas på Havsbadet? Den som lever
får veta.

Man kan egentligen säga att nu är de kört!
Införskaffade mig sesongskortet på havsbadet
idag så nu finns de inge längre som kan stoppa
en :) men de gillar vi..

Igår så blev de mys kväll i Emmas säng med
lite vin och mycket prat. Dagen började med
ett trevligt samtal från Simon och Jocke
sen har de blivit lite strosing på torget.
Jag lever och jag är glad :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att läsa att du lever, stumpan :) hehe, låter skit härligt och jag är grymt avundsjuk på lisebergs trippen där, fan va kuuuul :D

2010-06-11 @ 20:04:23
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0