Spring i benen.com

Och det är den största mest aktuella rubriken för mig just nu!
Som alla säger de går bra att vara hemma en tid, träffa alla goda glad människor
och umgås med dom man trivs att umgås med. Jag kan stanna längre än en tid men när man inte har nått att göra dagarna in och dagarna ut så får ja faktiskt lite små panik..

Alltså ja känner just nu att ja kan jobba med vad som helst, precis vad som helst. Bara man har nått att göra. Annars får ja väll typ bli tränings nörd och bara träna hela tiden men de vet ju ni lika bra som jag att så kommer de inte bli.. Alltså ja går här och bara ber om att mitt gamla jobb ska ringa fast ja spydde på de när ja slutade, det är faktiskt lite komist.

Men lite positiva tankar också. As fina höst vädret just nu ju..Och mycket spännande händer fram över. Så allt är faktiskt inte pest och pina.
 Idag var ja iväg och solade sen hjälpte ja min kära syster med att handla ett 70 kg tungt vetrinskåp. Kommer bli sjukt snyggt! Mitt stora mission imorron är att städa mitt rum, blir mamma glad också. Två flugor i en smäll. Fan de känns som ja är 15 år igen.

På återseende. Kyss och klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0