Rakt in i skogen!

Hej hej igen.

Nu kommer gnäll kakan fram igen. Fick lönespec. av mitt gamla jobb och den SÖG.
Fick panik och nästan en tår i mitt öga, hur fan ska jag klara mig?
Vackra utekvällar, farväl! Fan skit i skogen också..

Något positivt just nu? Nej! Men på lördag så blir det fest för Emelie, 20 års barnet.
Sen en liten tripp till Norge de är också positivt och skoj..
Kom precis hem från jobbet, städar på Ikea, helt okej alltså.
Igår blev de bio, flickan som lekte med elden. Jag tok gillade den men som man brukar säga
ettan är ju alltid bäst och de kan ja faktiskt hålla med om.

På återseende. Kyss och klem

Kommentarer
Postat av: LinnZan

Ska du till norge snygging? :)

2009-09-24 @ 10:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0