Klara färdiga gå.

Hej hopp i lingonskogen.
Bara för att ja waina så mycket förra gången om jobb så vände de totalt :D Städjobbet ringde dagen efter min panik attack och nu har jag redan tröttnat på de. Men ja är nöjd för nu slutar dom inte ringa. Plus att jag kanske fått in en liten fot på lek och bus, ska dit på lördag och prata lite mer.
 Så har jag slutat dricka så mycket öl också, jag håller mig till helgerna. Ja tack tack tyvärr skriver ja inga autografer idag.

Dagen har tillbringats i Örebro hos en lite bakfull Sandra, väldigt trevligt och som grädde på kakan blev de lunch med empan också. Rummet blev städat, dock utgick promenaden pga för lite tid till idol.
 Morgondagen sen lovande ut. Först jobba till 4 sen hem och duscha fräscha och göra mig extra fin (känner bara för de) sen på 14-års kalas hos fellan och sen inflyttningsfest. Och ja pratade om idag att kanske vara nykter, fan förfesten har ju redan börjat. :)
Känns som saker kommit igång nu och att en resa till grannlandet första veckan i oktober blir perfekt! Man kan lite säga att loppet har startat och de känns bra.

På återseende. Kyss och klem

Kommentarer
Postat av: Charuuu

skönt att det löst sig med jobb =) Nu vill jag bara hemmmmmm!!! kyss och gos

2009-09-19 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0