Cypern och tillbaka!

Tjo och tjim igen.

Tillbaka i Kumla efter en vecka som ja sent ska glömma. Ayia Napa må vara för de som kan festa! Dom som inte har karaktär och åker dit i hopp om en vecka med dunderfest klarar det inte, de vill jag lova!
 Ayia Napa, vart ska vi börja? Steg av flyget och kom in i 25 graders hetta kl 01.00 på natten. Varmare och hetare visade sig bli. Christabelle ett hotell med fler svenskar än annat, stekarna,Luleå killen, de två från helsinborg och grabbarna Malmö blev några av våra nya vänners smeknamn. Fest staden själv bjöd på många bra ute ställen och många fina stränder att bada på. Det centrala i resan blev ju dock festen. Partybåten: Förfest kl 12.00 (tuttar tuttar tutttar överallt) till 18.00 sen fortsatte det bara med helt underbara badställen, öl och mer naket. Min dunderatabbe med bad i grann hotellets pool kostade mig 300 kr (Men då ska ja inte undangömma att jag fick betala med annat om jag ville, hjälp!). Härliga förfester ping pang pong och tigerjakter blev det också. Sen får vi inte glömma då Kakan fastnar och ramlar med knät först i stengolv på grabbarna grus, jag bjuder på den showen av hela hrärligheten men ont gjorde de.

Jennies dans slog allt enligt grabbarna malmö och emelies försiktighet vann storslaget! Tillbaka ska vi och då ska fan hela tjejgänget med för då säger jag bara att ayia napa är i fara! Haha som sagt en svårslagen vecka har det varit och nu är vi tillbaka i Kumla, vilket tragiskt byte!

På återseende! Kyss Kakan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Göttmos!

2009-09-09 @ 00:47:02
URL: http://rockidamne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0