P.S jag är tillbaka.

hej hej i fjällskogen..

En vecka nu har jag rensat min själ i Norge på Golsfjell fjellstue. Bättre än de ja har nu är nog svårt att slå. God mat, mycket vin och fin natur. Nu är ju jag inte världens natur människa måste ja ju medge men man kan lära sig uppskatta det, tro mig!

Den här veckan har jag gått på fjäll vandring på ca 1.5 mil. Upp och ner från berg och grejer. Sen har jag åkt på fyrhjulnings färd på en fyrhjulning som kom upp i 90km/tim, as kul. Grillning i ett litet hus kallat Oset sen har jag också skådat första snön. Just nu ligger de ca 20cm här utanför huset och mer ska de komma imorron. Men de missar jag för imorron åker jag tillbaka till Kumla, staden där allt händer.
 Just nu känns de piss att åka tillbaka hem, jobba står ju på listan men jag har kommit underfund med att städning är jag väldigt less på nu alltså. Bit hårt Sofia, bit hårt.
 
Men vad annat kan man säga än, vi bara kör. Tjejer vi bara kör! de är bra att ni finns så dagarna förgylls.
Puss och klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0