P

Hoj, Idag blev dagen kort på jobbet. Hann förvånadsvärt mycket
på kort tid, alltid positivt. Efter jobbet tog ja en sväng till
i gymmet vilket ja känner nu kommer straffas imorgon.
Men det är liksa bra att köra på nu, för inom kort blir det annat.

Efter duschen på jobbet så for ja hem och drack kaffe och spelade
spindelharpan, jag är frälst i spindelharpan! Världens bästa
tidsfördriv. Syster dök upp och vi åkte vidare till 3:e syster
och hämtade min låda glass jag införskaffade mig igår av glass bilen.

En visit hos P blev det också, saknar honom massor. Så det är
alltid bra med en uppdatering för oss båda.
Dagen avslutades med greys hos familjen Solomonsson,
gud vad jag älskar det programmet och den familjen.
Kan de bli en bättre avslutning på denna dag. Love P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0