kaffe och bulle?

hey hey!

Torsdag, dagen innan helgen är en sån dag man har härliga känslor i kroppen känns de som
för fredagen är aldrig jobbig att jobba sig igenom.
Dagen idag har varit skön förutom min trapp shock ja fick.
Ska städa trappor tisdag, onsdag, torsdag och fredag nu. Känns öite så där om ja ska
vara ärlig. Städa trappor är nog den jobbigaste städningen jag vet.
Men jag försöker, medans ja räknar ner dagarna, se de som lite gratis träning för svetten bara rinner.

Efter jobbet fick ja lite ordning på mitt pappers liv och i min garderob.
Efter en tupplur framför mammas favorit glamour så åkte ja till Jennie med Emelie en sväng
och fick ett stort sug efter kaffe och bulle. Va kan vara bättre än ett wienerbröd och gott kaffe i
höstmörkret? Mycket kanske men ikväll var det perfekt.
 Helgen ser lovande ut, får yttra mig om de senare. Ett samtal återstår och sen blir de nos dejt med john blund.

??

love!

Kommentarer
Postat av: Carro

sjukt jobbigt att städa trappor du... mina värsta dagar på kumlabostäder ;) Btw, har försökt få tag på dig...hum?!

2009-10-12 @ 18:20:02
URL: http://rockidamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0