Gott snack!

Hey, söndag kväll och det är snart dags att sova.
Egentligen borde ja inte vara trött för jag har typ sovit hela
dagen men men de är lite så jag jobbar på söndagar.
Sovdagen har ju sin förklaring!

Igår så gick ja upp skapligt tidigt för att åka in till
Örebro för att kolla på Wilma som tävlade i truppgymnastik.
De var så duktiga och både ja, Jenny och mamma satt med
tårar i ögonen när de hängdes på en bronsmidalj runt tjejerna
för deras prestation på matta som de kallas, Bra jobbat!

Kvälllen bjöd på en otippat sjukt rolig ute kväll.
Ja satt hos syster innan och hon blev sugen och hängde på ut.
Blev först lite häng på pitchers och sen avslutades allt på Frimis.
Sjukt skoj!

Fredagen blev lugn vilket var skönt efter en veckas arbete,
och som grädde på kakan var Amanda där och förgyllde
kvällen. De är inte föränn man ser och är som man märker
att det saknas och älskas.

De är mer just nu som ja saknar, som nu även tas upp
i mina drömmar. När ja drömmer om sakerna jag vill ha på
natten kan ja känns att de gått lite för långt och det
kanske är på tiden att göra nånting åt begäret.
Ska kolla om ledighet imorron så kanske de blir en
sista resa till Norge, vi får se. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0