feels good.

halloj där.
Då är ja i Svergie igen och andas frisk svensk luft.
Känns både bra och tråkigt men mest skönt. Man kan ju inte
leva fancylife forever liksom. Hehe, redan avslutat en jobb dag
och en mys kväll med mina kära flickor Emelie och Louise.
Grey´s och uppdatering av de händelsefulla livet i Kumla, kan de bli så mycket bättre? Feels good.

Ja som ja sa har ja jobbat idag, ett riktigt bra flyt kändes de som ja hade på städfronten. Förutom min sopinsident och min nästan höga böter så tyckte ja, jag klarade mig riktigt bra. Blir fortsatt med städ nu fram tills Sälen, känns väll lite så där men man ska fan inte klaga! Vi bara kör och de feels good!

Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: storsyster

puss på dej<3

2009-10-08 @ 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0