Hey du skumbanan!

Journey - Don't Stop Believing

Ey You,
Tisdag är dagen och jag har varit på hugget idag.
Städade en trappa som ja såg sen att ja har på schemat imorgon,
endå så var jag klar tidigt.
Efter jobbet så va de bara att svira om och inta löparbanan.
Smart som jag är har ju jag upptäckt att ett fint gym som finns
på vårt jobb, så varför inte utnytja det? Hehe nu jävlar!

Efter jobbet så åkte ja hem och sen vidare till syster.
En mycket trevlig och uppskattad dag.
Det hemskaste som hände idag hände redan i morse,
jag kan verkligen inte köra bil när de är mörkt och när
jag är trött! Jag typ sov framför ratten, kunde hänt precis
vad som helst. Fy fan, sen kom de en hare också på vägen
som ja nästan körde på. Tur att oturen vände.

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0