Chill!

Hey! Befinner mig just nu i Norge och njuter
lite av tidig vinter. Så sant som de ärskrivet
det är fullt med snö här på fjället i Gol.
Idag vad de också solsken så
jag har sutit på en renfäll och solat mig lite.
Sen har de också blivit en liten kort promenad.
Konstiga ord från mig men de är skönt med frisk
luft, hihi.

Så skönt att inte jobba men man vet även i bakhuvudet,
jobbar man inte får man inga pengar. Hoppas
på ett samtal snart som gör att jag kan sätta igång
med sesongen tidigare. Vill bara upp till vintern och
alla goda människor nu! Men man får se till att njuta
så länge man kan i kära Kumla :)

Återvänder till staden igen på måndag som planerat.
See you then.  Men ja uppdaterar väll lite till om vad som
händer här uppe kan ja tänka mig. Tills dess Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0