Snart en kall...

Hey, lördag och snart knäpps första ölen.
Ska bara äta lite hos syster, fläskfile och
potatisgratäng, mumma. Varit med
familjen Larsson/Svensen hela dagen.
Felix har spelat innebandy match i Åsbro
och där gick de hett till. Jag tror jag var
en av dom som skrek mest på läktaren.
Grymt duktiga var dom och känns ännu
bättre med en seger efter hög puls
i 45 min.

Igår blev de lite av de ena och de andra.
Dagen bjöd på shopping med Sandy
och Empen, väldigt mysigt. Klockrena
dom två brudarna :) Sen åkte vi till
Rocky och tjöta lite. Tinas guldklimp
är för söt och go att jag inte kan sätta
ord på det hela.

Ikväll så blir de fest på landet,
Ordenshuset blir lokalen och där tror jag
att det kommer gå hej vilt.
Klackarna i taket, nu kör vi! Skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0