Ska vi ta vad som helst?

Hej hej igen!
Bra med träning denna vecka, för att vara mig :P
En liten klapp på axeln är vi värda :) Jobbet har också
rullat på bra, men ja tror de går så bra för ja
vet att jag inte länge till är städfia.
Dagen slutade inte rikigt som planerat men den
slutade som den skulle på en onsdag. I Emelies
soffa framför Greys, vackert!

Jag har fått en irriterad tanke som ja måste få ur mig.
Jag vet at vi är nya på arbetsmarknaden idag och att det
är tuff konkurans. Men ska inte cheferna vara
rädda om oss som de ser ut nu? Vi nya, frächa och
tålmodiga människor? Vi måste hela tiden ge och ta
de mesta av oss själva men ska vi verkligen behöva
ta vad som helst?

Hade jag varit chef idag hade jag varit rädd om mina
anställda, vi växer inte på träd!
Jag drar absolut inte alla över en gräns men ja blir
så irriterad på företag som inte borde göra som dom
gör. Men jag tror på Dig!

Middag imorron men cypern gänget, najs! Gokväll.


Kommentarer
Postat av: livskamraten

Du är min pärla, hjärta!

2009-11-16 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0