Kortfattat.

Hey! Mycket har hänt och allt ska försökas bli nerskrivet
kortfattat här och nu. Helgen var kanon, gjorde Kumla
på fredagen, först hemma hos Malin och sen vidare.
Tack tjejer för att ni orkade med mitt babbel ja skyller
på min crazy day fredag med start av försovning.

Lördag så var vi i pappas garage typ hela dagen,
ja införskaffade mig ett kastspö och två metspö,
en laddare till bilbatteriet, typ som man kan starta ett
hjärta med en maskin så fungerar denna, as bra!
Och den grejen ja blev mest nöjd över var nog slagborren :)

På kvällen blev gammla ansikten bekanta igen, de gammla
klassjäntorna och ja återförenades för en kväll och de gjorde vi
bra! Klockren lördag på frimis och spänningen fortsätter i veckan :P

Typ bara tre veckor kvar att jobba känns skönt som fan!
Och tjejerna plus jag kämpar med träning innan jag ska
upp till säsongslivet igen. Igår var den jobbigaste träningen
ja någonsin varit på men vi kör ikväll igen. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0