Högst 18 dagar!

Hei! Tisdag idag och jag har jobbat. Kom hem igår
från Skövde där ja mellanlandade efter Norge.
Norge var trevligt och mysigt :)
Nu väntar högst 18 jobb dagar till tror jag sen
skiter jag i att jobba. Lite chill innan Kläppen är väll
aldrig fel.

På tal om Kläppen så fick jag ett väldigt uppiggande
mejl igår från en av mina chefer. Vilket gjorde allt mycket
mer roligare och jag vill bara åka dit nu.
Det hade varit roligt att vara hemma längre om ja
hade haft ett roligare jobb men va fan mina händer
torkar ju ut.

Nu är de iaf lite att se fram emot, roliga saker så de känns
skönt för då går tiden fort. Nu ska jag iaf käka lite
och sen träna tänkte jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0