Lång Dag.

Började hurtigt med att gå ut och gå, duktigt =) Sen tog jag tjuren vid hornen och tog tag i vad den var min skitiga bil. Allt blev rent, mattor dörrar, fönster och lysen :D nu som man tror ska den glänsa och skina men det gör den inte. Passagerar dörren rostar och det är en till liten jävla rostfläck på ett ställe. Sen behövs ju vax och sånt. Den där bilen är inte vad den brukade vara :( Stackars pärlan.
Fortsättning så duschade ja iaf sen väntade på David som ja trodde jag skulle umgås med men så blev det inte. Drog till maestro och träffade många from de old gang. Trevligt men den bakade potatisen smakade skit. Visst jag har väll fått mycket gjort men dagen har varit lång och tråkig. Usch och man ska ha semester.

Imorron ska jag jobba sen får ja se vart kvällen leder, heja på KBK blir det ju iaf..
Fan vilket tråkigt inlägg men så ska de ju vara när man haft en sån lång och tråkig dag.
På återseende. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0