Huset bakom statiol.

hey, tisdag idag och onsdag imorron :)
I morgon bär det iväg till Sälen,
äntligen ska man väll kanske inte
säga men de känns lite så.
Känna som ja väntat på imorgon
ganska länge nu men endå vill jag
vara kvar med alla fina människor här
hemma.

Men ja hoppas ni är kvar när jag kommer
tillbaka :) de skulle vara skönt!
Huset bakom statiol blir min slutstation
imorron, ja tror på en kanon vinter och
jag tror huset kommer passa mina
sambon och mig perfekt.
Chrille, Agnes och Kakan blir järngänget!

Ska försöka uppdatera min blogg så mycket
ja kan men de blir lite svårt om vi inte
fixar internet till stugan. Vi får se hur de blir.
Lev livet för de tänker ja göra, Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0