och vidare...

En helg i Kumla är förbi, och så kommer det ett tag förbli.

Lördagen kom äntligen och alla vi brauds var redo. Redo för en tuff natt i partystaden.
Anlände Emelie när klockan ringde 7, kom rätt in i farstun och champangen var uppkorkad..Tillsammans med jordgubbar doppade i choklad.. (bra gjort eva) =)
Fler av flickorna hoppade in genom dörren och alla kände att det var dags för en kväll vi sent skulle glömma.
Kvällen var lite speciell i äran, emelie nyss fyllda 19 år firades och Kumla stadshotell hade KBK- Gala som huvudämne.

Förpärlan bjöd på mycket god mat, massor med öl och väldigt fina tal. (att av mig så klart) haha.
Eftersom rycktet hade spridit sig att mycket folk skulle besöka klubben denna kväll var det viktigt att vara i tid. Till och med folk från Örebro kanske skulle komma och våldgästa så vi kände att vi ville inte ta några risker. Ja som har blivit lite av en halvnorsk jänta kände att taxi skulle bli vårat svar på tal så ja kämpade hej vilt att få tag i en men inte ens de gick. Så de blev till att vandra vidare från skogsvägen 7 till zäta.

Väl framme så var vi inte tidigiga nog, kön hade fått en svans så lång så att den skulle ta får lång tid att stå i. Filip och Fredrik blev våra savers.. Alltså att komma till klubben efter att ha varit borta från den ett tag är nog det roligaste jag vet. Alla vet nog redan att ja 'är lite av ett zäta-fan så denna kväll blev lite axtra kryddat för min del.
Jag menar när jag kommit in i den vackra lokalen så möts jag av ett skrik: Kakan! Obba my lover förklarar sin kärlek, sen möter jag David och ja menar får man en puss och komplimanger av David då är man het på gröten.

Natten levde vidare helt i min smak... och avslutades också så...

Helgen i Kumla har varit toppen. Nu är ja tillbaka i Norge med mina fina tjejer...Helt najs de med, mer än najs.

Mot oändligheten och vidare!


Kommentarer
Postat av: Empapuss

tack för en toppenkväll :) kul att se ditt söta face emellanåt!

2008-10-01 @ 11:10:25
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0