Sandefjord!

Sist var det 4 maj jag skrev här. Jag är en riktig bloggare, not, men det ska bli ändring på det nu..
Som jag skrev innan så skulle livet fortsätta levas i Norge och nu är jag här.
Lever i Sandefjord på Hystaveien 148.. Oj oj myket har hänt, så mycket att det kommer bli jobbigt att läsa så ni kommer sluta att läsa därför tar ja de viktigaste. =)

Sandra jag och Elin åkte den 8 Juni hit till Sandefjord. Vi har jobbat som tokar i sommar så sommaren märkte ja inte ens när den kom :( 
Nu är sandra tillbaka i Örebro för plugglivet. Men det stora tumrom som hon lämnade har blivit uppfyllt.
För exakt 1 vecka sen kom 2 blonda skåningar och kacka på vår dörr. VÄLKOMNA!
Johanna och Linn har gjort upptäcksfärden i Norge till nått roligare. NEJ sandra igen kan ersätta dig men dessa tjejer gör mer än ett bra jobb på den fronten. Jag hade aldrig träffat dom innan de kom men de känns som två tjejer jag vill fortsätta se efter att Norge är över..

Den allmänna uppdateringen är här med över..
NUET: jobbet är lite segt just nu har inte fått så jävla många tider, både skönt och tråkigt.
På torsdag anländer jag Kumla stad =) För en fest helg, Kakan kan ju bara inte missa
sista natten på hotellet hahaha. Säg inte detta till min chef. =) haha gott snack
UP AND AWAY!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så söt Sofia! Utan dig och Elin hade vi antagligen redan befunnit oss på svensk mark igen. TACK :)

2008-09-23 @ 12:23:35
URL: http://piffopaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0