Kumla...

haha jaha då var man i svergie igen, känns skönt... Ska iväg snart och köpa mig en dator =)
Åter en otippad och vild natt igår. Började med att pimpla lite vin hemma tillsammans med en otrolig god tunfisk wrap.. Johanna du ör en bra kock.. Sen åkte vi till Maggan där det slängdes kläder hej vilt. Jag var domare det var de bästa! haha
Vi har iaf kommit fram till att vår vän har varken, cancer, aids eller klamydia.. Skönt.. Haha
Efter lite öl på dråpen så bjöd vi hem karl-erik och maggan, jag bjöd på Mackgrill mumma. =)

Vi gick och lade oss kvart i 5 sen gick ja upp kvart i 6. Satte mig på tåget och deckade på en gång. Missade nästan bussen till Örebro men hann i sista sekund. Sen väntade 5 timmars busstid och jag var full utan vatten eller bröd, trodde jag skulle dö där ett tag men efter några timmar stannde vi så jag fick mig en god smörgås och VERY MUCH dricka haha.

En helg i Kumla väntar, kan de bli bättre? MEN ja jag kommer sakna er där hemma på Hystaveien 148.
Fan va livet är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0