Ge mig ett skäl..

Till att inte ta en öl och leva livet. =)
Igår köpte ja mig en dator, den är väldigt fin. Sen åt ja tacos me family och drack lite vin.
jag tror att jag har kommit till ett stadie där jag skulle kunna dricka öl eller vin varje dag.
Blir man till en alkoholist då?
Det hoppas jag inte för vin och öl är gott... Det ska vi dricka mängder av i våra liv!

Idag vill jag skriva några extra och fina rader till en vän som heter Emelie Salomonsson.
Hon fyller 19 år idag, inte för att det är så stort men kul är det att fylla.
Du är en bra vän och en bra sängkamrat. Du kan skratta och du kan fisa.
Precis så som jag tycker är viktigt på en person, sånt är du bra på..
Haha jag älskar dig! Grattis på fördelsedagen..

Nu måste jag ner i duschen, har försökt bättra på min bränna idag, får se hur det går..
Sen blir det pennybridgh med karlsson på taket och crackdamen.. =)
Återseende.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0