Stort V i de VÄRSTA!

Förlåt Kristoffer Halvorsen men ja tänker här och nu utlämna dig på min blogg.
Även fast du inte läser så vill ja säga till dig att du är en skit! men en trevlig skit.. För er som inte vet vad Stoffe har gjort så kommer ni nu få reda på det!

- Vi svenska snälla tjejer hyr en lägenhet av en najs och trevlig norsk kar... Allt är perfrkt tills..

- den snälla norska mannen kommer ner till oss och säger att vi inte längre kan bo kvar för det är mögel och kan vara farligt och kost mycket pengar om han inte gör nått åt de nu!. Vi snälla tjejer tycker synd om Stoffe för allt arbete han lagt ner på den fina lägenheten. Letar desperat efter en ny!

- men så är inte läget! Här om dan står  ja i min hall då tre personer kommer ner från dörren till lägenheten ovanför, stoffes förra. och säger att ja måste flytta på alla skor så dom kan komma ner och kolla vart tvättmaskinen står..
Jag blir ett frågetecken och nu ska ni få höra hur de ligger till.

- Stoffe säger till oss att det är mögel i lägenten men i skälva verket så¨drog killen till Göteborg och jobbade och hyrde ut våran och hans till ett stort företag som heter JOtun. Dom har nu kontrakt på att dom hyr våt lägenhet. Tack så jävla mycket Stoffe!

Men Krisoffer lyssna på detta, vi kommer bo kvar! Vi får nu hyra lägenheten från Jotun för dom behöver den inte för ens efter jul. Tack Jotun och ta dig nånstans Kristoffer.
Så nu hoppas vi också på TV och internet i vår lägenhet så vi slipper bli utskrattde på Mcdonald varje söndag som hackers.. Men mcflurry delux är gott så är de bara!

Galen kväll igår, jobbade 12 timmars pass och slutade efter några öl på efterfest hemma hos mig med två främmade karlar som inte var lika villiga att leka min tärningslek. Haha.
Hade så snackes vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0