Snyggo....

Har jag och stranden kommit på att det är ett väldigt bra ord till nån man gillar.
Snygg och go i samma ord. (ovisentlig fakta)
 Nu har ju då jag fått anonyma komentarer om min stavning. SVERGIE.
Nej jag är inte norsk och kommer aldrig att bli men Lars ibland kan man slinta på knapparna.

Just nu sitter ja, Elin och Stranden på jobbet och uppdaterar oss om världen. Väldigt sociala, varsin laptop, varsin kaffe kopp och inte ett ljud där i mellan. Bara hur vissa saker stavas så ja slipper bli mer medveten om att jag ibland slinter på knapparna. Snusdosan ligger där den ska brevid kaffe koppen också. Detta är en typisk vardag för familjen på Hystaveien. Elin och Johanna ska vidare och jobba men ja är ledig.
 Ska ta mig en promenad lite senare i höstvädret och sola lite för att vara i topp inför introt och middagen. Sen hade ja tänk mig få med Trude på en liten ölrunda men nej här ska vi spara pengar, Fan va tråkigt säger ja bara!
Det kanske blir så att ja får möta baren ensam återigen.

Jag har gjort det en gång. Satta mig i baren och beställt öl, ja kan göra det igen. Ganska trevligt faktiskt.
Lonley i´m so lonley, i have nobody! Icke sant. Jag har ju alla =)

Fick reda på en tråkig sak igår och det är. Introt i Kläppen är den 8-9 november. Jag trodde det var den 7-8 så att ja skulle hinna med både introt och middagen den 9 men nej. Tro inte att allt ska lösa sig.
Nej nu får ja vara med på introt på lördagen och missa söndagen. För en middag på midtåsen vill ingen missa tro mig!

Lite ovisentlig fakta från Norge.
Hade!
                                                            


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ps. I löööve it!

2008-10-21 @ 14:36:29
URL: http://piffopaff.blogg.se/
Postat av: Anonym

slint slant sluntit igen....hela tiden...hopplös..







id=24" rel="nofollow">http://www.fjortis.se/?pageid=24

2008-10-21 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0