SNÖ!

Vaknade runt 1 idag efter en tur till svergie och en runda på dråpen. Och det var snö ute!
Helt sjukt nu förstår man verkligen att vintern är på väg =)
På tal om vinter så har jag köpt mig skidor så nu är två mål avklarade!
Dator och skidor, så nu är det bara vinterkläder kvar och allt tillbehör! Gött mos.

Igår var vi så som sagt en tur till Svergie, Ja, Elin, Trude och Marita.
Trude kom och hämtade oss kvart över 6 på morgonen, ganska död var jag då men det gick susen.
Frukost på båten som innehöll kaffe och räksmörgås...Sen blev det shopping, ja införskaffa mig
en platta öl =) och 3 liter vin. Men Martita därimot ja tror hon köpte upp hela båten, med lite krydd haha.
Sen var vi i Strömstad, de norska flickorna köpte kött och grejer. Jag fick mig en klocka i guld =)
med matchande örhängen, eller dom var u guld iaf =)
Sen kom vi tillbaka efter ännu en båtresa som tog tjugo minuter och tog lunch på jobbet,
sen åkte ja hem för att sen åka tillbaka till jobbet för att äta ännu lite mer fast den här gången
med JOhanna och hennes karl Adam.

Kvällen slutade på dråpen med några öl gött gött.
Sjukt rolig dag=) Nu ska jag gå på jobb och tjäna lite pnegar

Snackes, Hade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sverige

2008-10-29 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0