Oändligheten och vidare...

Jaha nu har Emelie börjar gjort topp lister här och jag är inte med.
Men ja ska inte  köra samma stil utan i min lista är Emelie en 1:a och alla
andra där hemma som ja för tillfället saknar massor.

Ibland kan man känna som så att man bara vill ha mer och
önskar att saker vore annorlunda att man glömmer bort allt bra man har.
Jag har er vackra människor kvar hemma, det sorgliga är att ja inte får träffa er
varje dag. Men det gör att ja saknar nått mer fast det är en önskan
som kommer gå i uppfyllelse.
Snart ses vi =)

En annan sak som ligger högre än ettan är en sak jag inte kan få tillbaka.
En sak som jag inte trodde jag skulle kunna sakna så mycket.
En sak som ja tänker på varje dag och varje timme.
En sak som är i oändligheten och mot vidare slutmål.

Man kan inte alltid vara på topp, man får vara ledsen och kanske inte alltid
ha mungiprona från öra till öra men just nu vill ja ha en sån period.
Sån som ja brukade vara varje dag. När jag alltid hade kjol på fredagarna,
när jag alltid planerade morgondagens klädsel i huvudet innan ja skulle somna.
Jag känner mig så tråkig, jag bara tänker på en sak och det gör att jag inte alltid är på topp.
Hopppas inte jag tråkar ut alla bara genom att bara vara nere och gnälla mer än vad
jag brukade göra!
Hoppas ni orkar med mig ett tag till, för jag vill ha er nära mig =)

Alla kumlingar boka in 5 november eller kanske 6. Då ses vi =)
Snackes, Hade!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fian, vi deppar ihop o det känns bra. Förresten, du är ingen tråkig människa! Det är ju du o Elin som gör att jag o Linn stannar kvar. Du är en solstråle, fast att regnet pissar utanför just nu :)

2008-10-30 @ 14:34:01
URL: http://piffopaff.blogg.se/
Postat av: Emp!

Min lilla plutta, vad jag saknar dig här hemma också ska du veta! Men snart ses vi och då kanske kjolen åker på? vem vet ;) Kolla in min blogg btw :D hahaha! Älskaaaa!

2008-10-30 @ 22:07:14
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad roligt att du kommer hem och livar upp Kumla lite :) Saknar dig gumman.

2008-10-31 @ 08:57:14
URL: http://majaom.blogg.se/
Postat av: Carolinen i Vietnam

Jaaa, ja fick ju ditt sms tillslut ;) Lite nyfiken pa det dar med boende?! Langtar faktist tills det ar du, ja och snooooooooo! lov ju!

2008-11-01 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0