I´m a Idol!

Hoj Hoj!
Har precis gått av skiftet 12-19. It´s sucks.. Vill jobba mer och nu när man verkligen vill jobba så finns
det inte tider. Låg konjuktur eller va heter det =) Men men thats life pengar rullar ju in i alla fall.
Nästa lördag ska bli rolig. Då är det typ 100 personer som ska komma till smak och ha apertiff och middag
och bar och grejer. De blir riktiga grejer det! Annars börjar de dra igång lite på dagarna nu, inte som förr 5 bord på lunch ruschen. Typ fullt och de gillar vi =) Mer timmar och mer tips...

Jag har glömt att berätta en sak, jag har köpt mig en laptop eller de kanske ja sa föresten. En egen lap top.
Nu är det bara skidutrustning och julklappar kvar på listan som ska köpas av Norge pengarna.. =)
På tal om skidor och skit så är det idag exakt 2 månder kvar till julafton. Och jag flyttar hem till Svergie och ca 6 helger. Helt sjukt då har ja bott i Norge i mer än ett halv år. Men Svergie ja saknar dig.

Jag har tydligen inflytande på folk. Claes har varit utan öl sedan den 7 juni och igår pratade vi. Han blev "påverkad"
av vårat samtal så han gick och köpte en öl idag. Jaha ja bra gjort Kakan!
Själv har jag lagt mig lite till ro. Börjat träna och grejer. Sola och silar ner lite mindre öl. Klapp på axeln.
Nu väntar en hemma kväll, SJÄLV! Idol SJÄLV! mer ensamt kan de inte bli, får hoppas på en öl med jobbet senare.
Snackes Hade!


 - ja eller så är du som en mänsklig drog som höjer själen
och en höjd skäl söker spänning på olika sätt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt...du har lyckats igen.... Svergie ..SVERIGE...

2008-10-24 @ 20:32:08
Postat av: Caroline

Aaa, lite motsagande dar angaende olen va? ;) haha puss hjartat!

2008-10-26 @ 07:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0