Hejhejhej

Jaha ja dags igen då.,
tar lite tid mellan varje inlägg men så är det när du bor i en källare utan internet.

Va händer? Först vill ja säga förlåt till Kristoffer som jag var arg på sist. En förklaring har kommit och vi bor nu kvar på Hystaveien i vår mysiga källare. Mycket tack vare Jotun =)
Lördagen bjöd på fest, middag hos Henriette som jag hade peppat till hela dagen. En crazy lördag på smak som vanligt sen hem och in i duschen. Kakan den pålitliga åt inte så mycket denna dag, nej rakt på vinet blev det.
Så ja ska inte krydda eller ljuga, jag blev jävligt full. ! Så kan de gå, hittade på efterfesten framför toan sovande. De va väldigt skönt... =)

På söndagar brukar vi alltid sova länge och inte göra så mycket men denna blev inte som andra!
De två gula människorna ovanför lever sitt liv på mornarna och börjar leva runt 7 på morgonen.
De hade tv:n på väldigt högt vilket gjorde att man inte kunde sova MEN jag snillet själv kommer på en sak med en snabb reflex. DOM HAR JU TV! vilket innebar att även vi hade tv, ÄNTLIGEN! efter att varit utan tv i snart 2 och en halv månad så var det skönt att kolla på söndags filmen "se upp för dårarna" med lite kinamat... UNDERBART!

Mina flickor lever upp min vardag! Ja ska erkönna att allt är inte på topp alltid, men så kan de vara.
Saknar alla er där hemma nått in i norden. Och jag saknar dig massor.!
Dissen har ja fått nu iallafall, TACK! Snart introt för Kläppen 08/09, då jävlar!

Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0