Dra mig baklänges

Det är onsdag eftermiddag här i Norge.
Linn och Johanna jobbar och Elin koslar sig i Oslo vilket betyder att jag sitter på jobbet ensam framför datorn och regnet öser ner utanför, dra mig baklänges.
Blir TV för hela bunten ikväll, bonde söker fru och det där nya på 4:an med Mickael Persbrant, kanske en liten godispåse brevid mig också. =)

Denna onsdag inser jag hur lite kontakt ja har med dom ja älskar mest. DRA MIG BAKLÄNGES!
Sandra:
pluggar säkert jätte mycket just nu men det hemska är att ja får läsa på internet att hon införskaffat sig en Sally som hon så länge har längtat efter. En katt Sandra det är sånna saker som du måste ringa och berätta. Kontakten är för dålig helt enkelt!

Emelie: Går på spinning och jobbar mycket. Köpt en systemkamera också. De vill jag också veta fast inte genom internet. Hur är kumla utan z till exempel?

Nä tjejer det här krävs en ändring. Ja vet de kostar mycket som fan att ringa men snart har vi internet förhoppningsvis. Då blir de skype minst 1 gång i veckan. De lovar ja och de måste ni lova! Alla andra också som ja inte ens kanske skriva nått om för ja har ingen aning vad ni gör?
 De här med att åka till Norge är kul som fan, de är drag i de hela =) men att inte ha ständig kontakt med de käraste suger helt enkelt. Får kosta va de vill nu tänker ja lägga mer pengar på telefonräkningen tills skype tar plats.

Jobb i helgen men som tur var fick ja mina öl igår, Maggan var i stan. Den mannen är de drag i liksaså Kristian=) hade hoppats på lite efterfest men så blev de inte. Synd. De händer lite saker nu framöver, Introt i Kläppen 7-8 november sen den 9 så är de bara att skynda sig hem för kl 4 är de dags att göra sig fin för middag på midtåsen. Kodklädsel med champange och hela kittet, dra mig baklänges. Sen så den 15 tror jag så blir de till maskerad på Hystaveien 148. Måste hem innan bara och hämta min vackra svergiedräkt =) Ska bli kul som fan.
 
66 dagar kvar till den 20 dec
66 dagar kvar tills jag anländes Svergie.
Jag säger bara dra mig baklänges, vart tog detta halvår vägen?

Hade, snackes!

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Ja forsoker halla dig uppdaterad alskling! Saknar dig som tusan!

2008-10-17 @ 13:29:05
URL: http://rockidamen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå då....hur stavar du sverige??Är du Norsk eller?

2008-10-21 @ 01:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0