Sverige-Sälen-Norge

2 länder och 3 olika län på 7 dagar.
Okej kanske inte så impat men redan första turen som blev i måndags höll på att gå "illa"
Jag, puckot själv, glömde ju att tanka i Norge och börjar åka på Svergies vägar med tanken: tom, och det ordnar sig. =) Kanske inte skulle ha gjort det om inte mamma panikslagen fick gå från jobbet och sätta in pengar på kontot så ja skulle kunna tanka. Förberedelser är inte min grej. När jag väl fått in pengar på kontot så åker ja på en jävla bonnväg där det inte finns en bensinmack på 5 mil men min reservtank klarade längre än vad ja trodde som tur var.


Men väl hemma så packade ja ur bilen och drog till Örebro till mina kära gamla klasskompisar. Mycket kul att se dom och höra vad dom gör nu, de var alldeles för länge sen.
Som sagt på tur till Svergie är det fullt upp hela tiden. Tisdagen bestod av en tur till papppa, en kaffe och dammsugare var det som gällde.. =) sen en snabbis till M-berg för att träffa Sandra. På kvällen blev det hemlagad pizza och hela tjocka familjen kom. Jag var jultomtem och gav presenter till alla. Mycket uppskattat =) (hoppas jag)
Trevligt sällskap ända in till småtimmarna ;P

Onsdag kom och vi åt middag alla tjejer på pitchers och tog oss några kalla. Kanon kväll med mycket trevligt sällskap. Umgås det gör man alldeles för sällan. Älskar er tjejer!
Idag har varit strosar dagen number 1. Häng med Emelie på marieberg haha. Säger då det, den bruden kan strosa.  Imorron bär det av till 3:e landskapet, Sälen. Ska bli så kul och träffa alla gamla goingar i Kläppen. Och de nya fräscha =) Hoppas på en riktigt trevlig helg!

Nu är håret färgat också gött förutom den blonda fläcken i pannan, ser fan flint ut haha.
Behöver bara bygga på den sista brännan så åker vi och gör Sälen osäkert!
Snackes Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0