Smak av jul..

Hallå alla nissar..
Idag har man verkligen fått en smak av julen. För de första så heter tomten nisse här i Norge
så nu har dom nisse melk istället för tomte mjölk, alltså ja säger de normän är lite galna.

Vi gjorde oss i ordning för att åka på svenkt julbord knytkalas. Underbart säger ja bara.
Fick till och med kladdkaka och glögg till efterrätt.
Jag har hittills sen förra året tror jag lärt mig äta sill, rå fisk och dricka glögg. Jag är verkligen
på väg att bli vuxen =)
Nu har man verkligen fått smak av julen. Mmm

Outfiten är färdig om ja inte sa de, hittade en jacka i lördags som ja skulle betala utan plånbok.
Tur att Linn fanns till hands. Sen har jag insett att jag tål inte att dricka nått längre. I lördags tror ja jag blev full
på två stor stark och en carlsberg. Helt sjukt vart tog ölhävarn vägen. ?
Här i Källaren har de börjat dra ihops sig. Inte många dagar kvar nu, har till och med schema tills vi åker hem.
Alla helger uppbokade och jag arbetar ivrigt med min film. Snart premier.

Snackes Hade!



Gästbloggning av Linn
Vi snackar om vem som ska väcka vem så att vi kommer upp och kan se julkalenderns premiär.

Johanna till Elin - men väck du mig så att vi kommer upp.
Sofia säger - Är det inte bättre om jag väcker alla? Jag är ju den som kommer upp bäst på morgonen.
 ( Sofia steg upp halv3 idag )

Kommentarer
Postat av: Emmy

ÅÅÅÅH vad ajg längtar tills du kommmmmer hem! Jag pratade med karlsson om att åka till er nästa helg, men jag tror att det kanske inte blir av., jag är redan så sämst att jag inte har hälsat på det senaste halvåret! förlåt mig för det, men du hr ju hälsat på mig massor, tack för det! Hoppas du inte är besviken på mig sofia! Miss you massor! Snart ses vi, yeeeeeeeeeeeej! Pusskram!

2008-12-01 @ 23:12:04
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0