Sandefjord.com

Hallå alla Glada!

Sandefjord: Bara en båtresa mellan himmlen och helvetet.
Säger Linn efter en resa i Götet.
Ja faktiskt nu börjar man bli trött på allt som har med Norge att göra.
Vet egentligen inte varför för det är trevligt här men det är trevligt hemma med.

Så här känner jag nu, det blir mörkare och tröttare blir man. Fast allt börjar också bli
så kosligt överallt. Jag vill hem men jag vill hem om 5 veckor men jag vill att
om 5 veckor ska vara nu! Knasigt men sant!
Det tråkiga är att man bara tänker på att snart ska man hem så man tänker inte så mycket
på vad som händer i nuet. Svenska flickan måste lära sig att leva i nuet, Sant..
Familjen ska jobba hårt på att få julkänslan att kännas, LInn kom hem med 5 hjärtan, helt otippat
men sött av henne. Hjärtan som man kan hänga i granen fast vi ska ha dom nån annanstans:P
Sen har jag fixat en adventsstjärna. Vi jobbar hårt på de hela. Chokladkalendern är köpt också. =)

Jag är helt inne på det är med festfixare så nu har jag halft bestämmt mig att det blir magaluf
i Augusti som en liten start på min framtid. Å andra sidan tänker jag på en barskola i Göteborg
som känns lite mer seriös, men Magaluf låter roligare. Får se hur vad som händer...

Nu fick jag en sån här magkänsla, jag kommer att återgå till min livsstil: Lev livet!
Orkar inte tänka på Svergie eller framtiden eller nått. Vi får försöka leva livet och det är nu!
Fan vilket tråkigt inlägg... Så kan de gå.

Hade bra, Snackes...


Kommentarer
Postat av: Din Emelie

Bra pepptalk kakan! (som alltid) och ett fint inlägg hos mig! Saknar dig också massor, fem veckor går fort., får vi iaf hoppas!!! Pusskram!

2008-11-17 @ 17:14:06
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0