Nytt.se

Idag är det söndag! Och vi familjen som ännu inte har nått namn sitter nu på McDonald.
Söndags traditionerna har blvit picknick på Midtåsen, vilket vi missa idag och att äta
McDonald eller Kina mat.
Gott snack!
 Vi 4 på Hystaveien försöker hitta ett familjenamn vilket inte är det lättaste.

De bästa namnkandidaterna:

Nordstenstrandwall: Linn Nordström, Elin Stenkvist; JOhanna Srand och Sofia Rehnwall.

Fyrtiosex: Vi är fyra stycken i familjen och vill ha med siffran sex.

MacFuck: Det gillade Linn

Hysta: Gatan vi bor på.
Rösta gärna på komentar!


Som ni märker är inte detta det lättaste man kan ha och bära på i dessa mörka tider.
Japps det är de nyaste,mörker, november är här och där med också frost och frysa.
Men hör och häpna så hade inte min bil någon frost på sig inatt kl 3.
Ja säger de man ska köra rikigta bilar=)
 Det hetaste är just nu att kineserna ovanför källan har nu kommit närmare oss in på huden,
eller på Elin. Haha!
Nytt vetande är också att igår hade vi bröllops fest på smak. Paret hade gift sig utomlands och
hade fylle slag på Solvold. Helt sjukt!
Hela kalaset slutade med att allt skulle betalas och efter 4-rätters middag, live band, lön till servetriser och kockar och öppen bar i 5 timmar så landade summan på lite över 205 000. Det tyckte mannen var för dyrt så han gav ingen tips! En oskriven regel i Norge är att man tipsar minst 10% när man äter god och fin mat och särskilt på bröllop och ja menar hade han tipsat så hade vi fått in 20 000 på bara tips. Inte illa! Nu när man får 100%
Surt men sant, hoppas Odd ivar blir arg!

I morgon går färjan 10.00 till Svergie. Ska bli så himla skönt.
Jag måste köra 2 timmar innan stop så ja får igång stereon.
Även om jag efter 1h och 45 min blir akut kisse nödaig så får jag
inte gå ur bilen och kissa. Måste köra 2 timmar.

Tack Emelie!
Snackes Hade!

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Hej snackan!Ja saknar just DIG tokamycket! Lisa ar intresserad och hennes kompis Emma ska ocksa upp till klappen i ar =) Jag kanner att sa lange ja far bo med dig bryr ja mig inte om vart, bestam du! =) Vi haller kontakten! NU ska ja ivag a kaka pizza! (nastan, maste spara pa nagra) alla kyssar i varlden pa dig!

2008-11-05 @ 12:50:07
URL: http://rockidamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0