Leva lycklig!

Du får mig att leva lycklig!  - Arvingarna ett band med klass.

Vi lever ett lyckligt liv här i Sandefjord. Maskerad igår. Lyxmiddag förr förra helgen.
Pengar rullar in på kontot. Jag har idag fått mig ett par skidbyxor.. Väldigt glassiga. =)
Men mest av allt vill vi alla hem nu och fira jul. 26 dagar kvar sen kör min bil på svensk mark.
Ska bli skönt men vi har också bestämmt oss för att leva idag.

Nu sitter jag i vår otroligt sköna soffa och kollar på cityakuten.
Det är ett program som ja inte behöver följa men ja fastnar i det så fort det är på tv:n...
På tal om tv och film så håller jag nu på med en bildfilm om vår tid i Norge.
jag har döpt den till "Norge 2008" och har öven givit ett utlåtande om den.

 - Jo för att vara min första film är jag ganska nöjd men en konstnär som jag kan aldrig bli nöjd.
Hittade inge sätt på att få ljudet att tona ut och fick inte riktigt till bilderna i takt men annars
är jag väldigt nöjd och ser fram emot premiären 13 dec..

Ur: Rehnwall.blogg.se....

Mår lite illa också här i soffan, blev en lyckad fest igår. Alla var jätte fint utklädda. Vi hade tryckar tävling
som mest blev kaos och pussa på pungen/musen med barbie och ken. Några fick mer och mer tix under
kvällen och Jon-Filip kunde inte släppa hur god drinken var.. Haha kanon kväll i mitt tycke..
 Nu har nedräkningen börjat. 26 dagar kvar..
Hade bra, Snackes

Kommentarer
Postat av: Ditt Barr

Kaaaaakkkkaaaannn!! Varfor ar inte du har hos mig och far uppleva allt det underbara som varlden har att erbjuda? Kanner att ja vill dela detta med en av mina basta =) Boendet later ju grymt far se till att vi far basta rummet bara ;) Bestamt nagot om uppresan min kara? Puss och gos!

2008-11-26 @ 06:48:13
Postat av: Malin

vad söt outfit!

Är det bra med dig? vad gör du för kul i Norge?

Kram MAlin (karlsson) ;P

2008-11-26 @ 21:57:59
URL: http://menmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0