Idag!

hoj hoj hoj..

Det är onsdag även här i Norge. Gick upp skapligt idag faktiskt, runt 10..Tycker jag var bra!
Nu är man nyduschad och provar en ny out fitt som jag kom på igår kväll innan min skönhetssömn. =)
Ska ner på byn med Johanna och kolla lite julklappar. Är så dålig på idér i år känner jag.

De har jag faktiskt inte sagt, vi har fått ett nytt köpcentrum brevid vårat jobb, as najs..
Hvaltorvet heter det ni vet så här nytt och modernt.. =) Köpte mig ett par skidbyxor på nån
cool affär där i måndags. Burton, beige as snygga.. De skulle få in en ny jacka nu i slutet av
veckan också som ja ska kolla in.. Snart är allt klart för Kläppen 09 känns skönt.

Nu känns det inte så jobbigt längre. Linn har börjat på gymet spenst som ja ska joijna på imorron.
För har man nått att göra när man inte jobbar så går tiden as fort plus att man kanske kan få
lite bättre kondis innan det är dags för skidbackarna. Ska ge det ett försök imorron bitti.
Sen är det lättare också för nu har vi på papper alla tider vi ska jobba innan hemgång, vi har bokat
båten hem kl 10.00 den 20 dec. Alltså allt börjar ta ett slut här i Sandefjord och när ja skriver det så här på papper
så får ja gåshud. Jag har bott här i ett halvt år, och den tiden är snart slut. Ledsen men endå glad för framtiden.
Haha nu ska jag i alla fall ta vara på all tid som är kvar. Som sagt idag blir det lite klappkik och sen jobb. Sen tar vi resten senare.

Caroline, jag saknar dig massor och jag är så glad för din skulle för allt du har varit med om.
Mer kommer de bli och jag vill veta allt när du kommer hem. Snart är vår tid!
Fiskarheden rakan med säkert ett klockrent gäng =) Älskar alla goa och glada vänner.

Snackes, Hade!

Kommentarer
Postat av: Caroline stuck in Bangkok

du ar mig en sotnos! jag langtar ihjal mig! kan inte sticka under stolen med att ja ar lite splitrad och orolig just nu...vet ingenting om nanting! Bara att jag med ser fram emot fiskarheden och forhoppningsvis en massa godingar! puss hjarddat

2008-11-27 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0