Festfixare!

Där har vi det!
Carro frågade om jag skulle vara toastmaster på hennes bröllop vilket blir den
25 Juni med en Thailändsk neger, piercad i ollonet och tatuerad som en katt.
Självklart ska jag vara toastmaster, vilken idé!
Men kan man utbilda sig till toastmaster? Nej men till festfixare!
Där har vi det, Sofias framtid ska bli som festfixare.

Ett namn: Festfix, Kakan ger dig den kvällen man aldrig glömmer!
eller Kakfix, kvällen som ger lite mer än bara smaken av en kaka.
eller fixamera, en kväll med festKakan och du vill bara ha mera!
FFFFFFAAAAAANNNNNNNN vad bra Carro nu är min framtid räddad.
(ärligt så är jag hälften seriös med detta) =)

Annars då, de börjar hetta till på Smak. Mer folk och kanske mer timmar också.
Annars så har jag och Elin gjort ett tappert försök med att fixa extra jobb på Adecco.
Ett bemanings företag som kanske kan ge oss jobb på de lediga timmarna.
Man ska alltid hoppas. Nu ska vi iväg till NK för att köpa delikatesserna till den goda middagen vi ska ha ikväll:
Kyckling ris och beaneise sås.. =) Mumma!

Kommentarer
Postat av: Kakans framtid

Ja star absolut bakom dig sweetheart, kor hart! Hade egentligen lovat bort rollen som toastmaster till Lisa, ni kanske kan kompromissa och du vara den som styr upp hela kalaset!! Sag lite bilder fran introt idag. Sjukt vad ja langtar och saknar dig! MEN hort natt mer om boende? El snackat natt med tina el katharina om jobb??? Kyss min allra godaste kaka!!!

2008-11-13 @ 11:48:04
URL: http://rockidamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0