De e lix.. =)

Jaha ja back on track.
Blev som sagt ingen Sälen men vi ses i vinter =)
Sen gick ja aldrig på Kåren heller, de blev satin istället.
Mycket trevligt med mycket trevliga människor. Alltid trevligt att träffa nytt också.
Det var Fredag, fick sen en god frukost på Sveas i lördags.
Sen var vi ganska döda hela dagen men ingen banga för de.

Ja drog till Sandras nya lägenhet, as fin =) Tog några flytta in bärs
och sen en god som fan hamburgare på pitchers.
De flesta från Kumla dök upp senare men jag var lugn.

Söndag morgon eller runt 11 tog jag pärlan och gav mig av till Norge.
Anlände Hystaveien halv 5 och då var jag stressad, så stressad att jag knappt
klarade av att bli fin men ja tror reslutatet dög. Sen fick jag mig en öl så ja kunde
lugna alla nerver.
Sen var de bara lix hela kvällen. Röda mattan, champagne, 7- rätters middag och massor med vin.
Fulla blev vi alla, så fulla att folk har stått på kön till toan idag på jobbet.
Personalmiddagen inehöll de mesta som gör en glad. kanon!
jag höll tal med, ett riktigt uppskattat ett =)
SKÅL!

Kommentarer
Postat av: caroline

Ar det du som ska vara toastmaster pa mitt brollop?

saknar dig!!

2008-11-11 @ 12:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0