Two days left...

och det känns verkligen... Linn och jag har varit duktiga och tagit tag i toan så nu är den färdig och allt annat är kvar, Hehe. Ne då de mesta av packandet är klart men det är saker högt och lågt så man vet inte riktigt vad man ska göra och inte göra? Och nu har vi spisen i vardagsrummet också.
Efter att Linn och jag tagit tag i skiten så ville vi belöna oss med varsinn ägg macka. De ja glömde då jag satte på spisen var att man kan ju inte tvätta samtidigt som du använder spisen för då går ju proppen. Propp skåpet finns hos våra kära grannar över oss och dom var inte mot förmodan hemma så nu har vi vår bärbara spis i vardagsrummet brevid soffan och det är bäck svart i badrummet och köket. Till råga på allt så har alla lampor i våra sovrum gått och lagt sig så nu kan man säga att det är svart.
Men vi är ju i Norge, fast bara två dagar till :D Kylen la av också men de får man väll räkna med.

Vad har hänt sen sist då? Grötfesten och filmvisningen för jobbet gjorde succé. Och efter den trevliga kvällen så visade sig vara bransch kväll på kokeriet så vi körde hårt in på små timmarna. Otippat och väldigt kul.
Sen sa vi hej då till dråpen igår, slank ner några öl, och de blev en väldigt trevlig kväll...
På fredag säger vi hej då till castberg och hej då till Sandefjord :D Jag är glad!
Visst man kommer ju sakna alla man lärt känna här och dom man bott med men nu saknar jag allt som har med hemma och Kumla att göra så jag är bara glad.

Inga namn nämnda och inga namn glömda, Kumla vi ses om två dagar =)
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0