stjärna, snö och vin.

Tjillivippen..
Så blev jag liten. Ja om man tänker på hur många människor som finns på denna jord så blir man ganska liten. Ett faktum bara. Andra december även i Sandefjord och familjen har fått in julkänslan. Julstjärna i fönstret, adventsljustake av eggkartong och jag sitter nu efter jobbet och dricker ett glas vin. Mycket bättre kan de inte bli. IMorgon ska jag julhandla lite också. =)

Vet ni vad vitlöksdressingen sa när vi öppnade kylskåpet idag? Shut the door, i´m dressing =)
(Dassboken rockar fett) Visste ni till exempel att drottningen Elisabeth utbildade sig till bilmekaniker under andra världskriget.. eller första kommer inte riktigt ihåg.

Kom på att jag lärt mig äta tonfisk också, en på jobbet trodde jag var 25 för jag är så vuxen av mig. "de är ju de jag säger" hehe. 18 dagar kvar inte mycket alltså. På tosdag om en vecka reser jag till Oslo och hälsar på systrarna Thörner. Ska bli mycket trevligt..

Snackes, Hade

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0