Shopping..

Japps shopping känns de som är de enda jag gör på min fritid just nu och det jobbiga är att jag har bara fritid. Vågar kanppt kolla på kontot. Ska ju leva ett tag nu utan lön så jag tror om ja känner mig själv att det kommer bli lite kärft i slutet. Som sagt jag var inte i Norge för att spara pengar :P Haha Och all tid bara försvinner. JOhanna och Linn ni får uppdatera lite mer blogg så ja vet att ni lever. Tack för samtalet Johanna även fast jag var i en helt annan värld så blev jag jätte glad att höra din röst igen.

 Som sagt mycket händer och många minuter finns inte över till sånt som detta. Dagarna bara rusar fram och snart är det nytt år. Nyårsafton börjar sakt men säkert styra upp sig. Men otippat blir oftast bäst. Känns å andra sidan jävligt skönt att fira in de nya året i Kumla =)

Imorron tänkte ja styra upp mitt flytt rum som ja lever i lite sen ta mig en solning. Jag vågar inte ens nämna att ja tänkte på att kanske simma för känner jag mig själv så kommer inte de bli av. En promenad till solariumet kanske jag kommer sträcka mig till.

Kisses

Kommentarer
Postat av: MISSBUMBLEBEE

hahah, ungefär så känner jag med just nu. Men vadå, har man lov så har man och då blir det ju en massa shopping :)



//Missbumblebee

2008-12-30 @ 00:24:45
URL: http://missbumblebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0