Planen ?

Hej hopp!
Idag är de fredag här i Norge och snart är de dags att hoppa in i bilen oh bege sig till jobbet. Idag så tror jag de kan bli lite ståhej på worket, ni vet jul snart och många börjar mys redan nu genom att gå ut och äta osv... Men de klarar jag vett ni, blir en lågn dag och många kaffe koppar. Men fredag är dagen innan lördag och imorron så står det mycket på schemat. =) Imorgon är dagen då det händer!

Planen idag var att gå upp kl 9 men efter att kollat på klockan halv 3 inatt så visste jag redan då att så skulle de inte bli. Planen var att göra mig klar och åka ner till byn innan jag började jobba för att shoppa lite tills imorgon. Klänning trumpabyxor och kanske lite skumpa för att riktigt få allt i stämmning. Men nu sitter jag i den sköna soffan, kollar på Oprah som handlar om kvinnor som har varit i förhållande med gifta män (som jag redan sett), njuter av efter frukost snusen och bara väntar att dagen ska ta fart.

Bara för att det inte går som planerat alltid så ska man inte hänga läpp, jag sparade ju dom pengarna iaf =) Haha Jag hör nog av mig lite senare också. Om de går som planerat :P
Snakkes, Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0