Keep going!

Hallå där..
Måndag här i Norge, kanske den tråkigaste dagen på veckan förutom söndagar.
Fast gårdagen var mycket givelse rik =)
Gick upp vid halv 2 och drog ner på byn där det var julmarknad.
Elin skulle promt till bakgården där det skulle vara så mysigt.. Haha
litet var de iallafall. Vi fick oss en solo och lite värme vid brasan sen gick vi och käka på jordbär.
Lite shopping efter det och sen filmkväll i Maritas mysigt lägenhet =) Fick norsk soppa på småtimmarna.
Mycket god, precis i min smak.

Helgen har varit mest jobb men lite öl också.
Alltså ja blir ärligt talat full på 3 storstark, jag kan inte släppa det. Vart har ölhävarn tagit vägen?
Var på bra efterfest så vi gick och la oss vid 6 kanske haha, kämpigt.

Sen har jag dragit igång med solpratandet igen. Atta ja ska sola dag efter dag men det blir aldrig nått.
Idag var ursäkten att ja inte hade några mynt så duschade jag haha.
Men imorron efter jobbet då ska ja ta mig fan in i rören. Ett måste!
JOhanna och Linn kom hem för ett tag sen, skönt att vara alla samlade igen. Bara två veckor till nu.
Godheter väntar, på lördag är de första vakt najjan hela natten för party sen söndag blir det båttur. Äta och dricka hur mycket man vill =) Så veckan därpå är de packning som gäller. Sjukt!

We keep going.
Snakkes, Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0