Jul i Svergie

hej hej i galoschen!
Nu är ja hemma i Svergie och njuter =) Det har varit nått varje timme sen jag kom hem. Körde 10 mil på 40 minuter och en halv timme till örebro och sen Kumla. Gasen i botten blev det. Gjorde mig färdig för maskerad började gråta och grejer. (Här kommer alla känslorna på en och samma gång) =) Maskeraden var toppen! Sen handla ja lite med mamma sov hos sandra sen blev det julhandel och klappinslagning sen julmys med alla tjejer och sen och sen och sen. Ja jag kan babbal på ganska länge om ovesäntliga saker.

IDAG: är det julafton som började kanon. Alltså redan igår efter 12 =) Sandra och jag åt på pitchers tog och några kalla och fick blickar från bartendern =) Haha flickorna på bord 22 de var vi. Träffade sandras nya vän och åkte hem coh sov gott med varandra i bädd soffan. Gick upp kl 8 och duschade och grejade. Åkte och drack kaffe hos pappa :P sen hem till familjen Salomonsson med en ganska i mitt tycke fin julkorg självgjord =) Jag fick också julklapp. Salomonsson familjen gillar jag! =) Nu har jag varit hemma och fixat det sista. Jag tror att årets bästa julklapp blir min hemgjorda DVD.. Väntar på att Kalle och min släkt ska komma.

Jul är härligt i Svergie..
God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0