halv åtta hos mig.

Ja då är de ingen lyx mat utan här kör vi nudlar och knäckebröd. Haha lyxiga Norge 2008!!!!!!

YES ja gjorde de,jag solade idag efter jobbet, men det jobbiga var att jag var duktig nog att ta med mig sminkborttagning men då fanns de ju självklart inget vatten, så de blev sminkborttagning och handduk. Usch känns inte så givande solning men bättre tag imorron. För imorron är jag ledig =) och kan verkligen förbereda min solning. BRA SOFIA äntligen är vi igång med tanningen.

Idag så var Johanna min ängel. Jag köpte en kjol förra veckan, skit snygg och skiy dyr. Ja köpte nog kjolen lite på grund av att jag tyckte att de som jobbade där var så snälla och hjälpte mig så mycket. Men efter några dagar av tanke om hur dyr denna kjol var så bestämmde ja mig för att lämna tillbaka den. MEN jag vågade inte själv för att tjejerna i butiken kanske skulle känna igen mig och så där så Johanna tack för att du lämnade tillbaka min kjol! =)

Nu har jag 3 dagar på mig att göra klart filmen. Jag tror jag hinner! =) Träffade en kille i helgen som var filmklippare i Oslo och självklart började regissören Kakan prata om min underbara film. Han tyckte den lät bra, tror jag :P som ja kommer ihåg det i alla fall. Ska väll nämna att detta samtaket hölls på en efterfest ca 4 på natten efter några pils. Haha. 8 arbetsdagar kvar på Smak, fint som fan. =)

Kl 8 hos mig innehåller äntligen hemma och regi av film.
Snakkes, Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0