Det sista...

Hallå i lingonskogen!
Söndag här i norge och inte vilken söndag som helst utan den sista som jag kommer spendera i Norge på ett bra tag nu =) Helt sjukt alltså nu har man varit här ett halvår och det har gått fort om man tänker efter men det har också kännts som en evighet. Denna söndag bjuder också på lite tokigheter. Ska snart iväg till Lars-Martin där det är öl och gröt fest i kvällens ära plus att jag ska visa min omtalade film för jobbet. Alltså det här med filmen har ju gått lite överstyr. Jag har pratat så mycket om den att jag tror folk förväntar sig en oscarsfilm. Haha men lite rolig är den haha..

Igår var det även sista lördagen och den firades som den skulle. Slutade vid 6 och åkte hem för att göra mig klar inför kvällen. Några öl slank ner och Johanna kom hem och stressade sig fin med vin :P Haha sen blev de premier för familjen och dom gillade den. =) Åkte sen ner till smak där vi i smyg hade beställt meny av tapas som vi skulle bjuda linn på. Hon fyllde nämligen 19 år för 7 dagar sen. God mat och två flaskor vin, kan de bli mycket bättre? Japps sen kom desserten men ljus och hela kittet, hela kocklandslaget kom utbärande med den. En vacker syn.. Linn blev rörd men ingen tår inte, inte när de gäller Linn haha. Sen blev de krogrunda. Upp på förfest och allt avslutades på, hör och häpna, Play. Haha jag blev nog lite för full tror jag. Åkte hem och deckade på soffan. Haha Men en lyckad kväll i mina ögon i alla fall.

Får väll uppdatera imorron med lite bilder och så. Nu är det 4 arbetsdagar och 5 dagar kvar tills jag anländer svensk mark =)

Snakkes, Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0