De som hände igår...

De har satt sina spår. Haha Johanna man får inte skämta om så seriösa saker!

Jag var som sagt ledig gjorde mig lite ledig fin och drog ner på byn med Elin. VI skulle boka julbord på båten till söndag men släng dig i väggen! 20 är åldern som man ska ha för att få åka båt på kvällen, fan också! Så nu vill Lars laga gröt och dricka öl. Jag som inte ens gillar gröt, får väll då hålla mig till ölen. Haha

Sen kom Johanna från jobbet vid 4 och det var dags för mat.. Jag tog en öl och ett rött glas vin till min goda torsk. (Alltså ursäkta avbrottet men hör ni hur de låter? Jag äter torsk och dricker röd vin. Hur gammal är jag? Känner mig vuxen, usch. Men jag har ännu inte tagit tag i försäkringar så riktigt vuxen är jag inte än! )

För elin var det dags att jobba så Johanna och jag kollade in en klänning som jag är sugen på, kan inte bestämma mig får se hur det blir med den. Åt världens största choklad tårtbit. Vi orkade inte ens dela på den! Bilen körde oss hem coh de böev Bonde söker fru men nu vill jag bara nämna att det var här kvällen började! Jag ringde på en chansning till Barret och vem svarade om inte Carro själv =) Så himla skönt att höra din röst och ha vetandet att jag ser dig snart!
Under mitt samtal med Carro så smög hällde Johann aupp lite vin som stod och säntade efter samtalet. Att sitta i en obekväm soffa och dricka vin och äta choklad med Johanna kan vara riktigt kul ska jag säga er.

# träning på intagning av luft vid vindrickning
# ta kort på allt som ätes
# gråta en skvätt
# prata innan man tänker (johannas del av kvällen)
# GARVA!

Tack för att min dag som jag trodde skulle sluta som vanligt blev jävligt rolig. Tack Johanna, you rock! Haha =)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0