Besatt?

Hallå i rutan.
Nu är det onsdag här i Norge och 17 dagar kvar. Just veckorna går ganska långsamt just när de andra jobbar och jag typ sover. :P Fan va lat man är hela jävla tiden men inte när man ska sova, på kvällarna. Har jätte sömnproblem när jag väl ska somna då börjar man tänka på allt, Kläppen, julklappar, hemgång osv....

Onsdag iaf, dagen började med att jag gjorde nått dumt. Ni får förbli nyfikna. Gick upp vid 1 och gjorde mig i mitt tycke ganska snygg. Nu väntar jag på Linn och kollar SAC eller på norka: Sex og singelliv.
Dagen ska bjuda på shopping, julklappar sen lunch med hela brudgänget och sen jobba vid halv sex. Skulle blivit mer av det där jobbandet men som sagt jag är latast i detta hus iaf!

Jag tror att jag är lite av besatt med det här att bara vara. Jag älskar att göra mig fin, gå ner på byn, kolla lite handla lite och sen bara sitta på ett ställe och äta och dricka kaffe. allt blir mycket bättre med en öl eller nått =),
Kan man vara besatt av sånt. Tänk att leva som Carrie bara skriva och vara duktig sen vara med dom man älskar. Fan va härligt, vilket liv alltså.
Imorgon åker Linn och Johanna hem tråkigt men sant. Ska fira Linns födelsedag trevligt för dom mindre trevligt i Norge =) Men de är snart Söndag..

Nu kom Linn =)
Snakkes, Hade!

Kommentarer
Postat av: Jo

SNAKKES Soffan, äntligen :)

2008-12-03 @ 23:44:43
URL: http://piffopaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0